لمینت دندان بدون درد

با  لمینت دندان شما این فرصت را دارید که دندان‌های خود را کاملا بدون درد و سالم زیبا کنید. این روش که اصالتاً از ایالات متحده آمریکا است، لبخندی درخشان و زیبا را به شیوه‌ای کاملاً ساده و بدون عارضه برای شما ایجاد می‌کند.


سازندگان دندانپزشکی «دن میت» ابتدا فناوری لمینت دندان را برای ستاره‌های بازیگری و سینما و سلبریتی‌ها به منظور بهبود زیبایی دندانی آنها توسعه دادند. این نکته به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا ستاره‌ها دندان‌های یکنواخت، زیبا و سفید دارند. اما اکنون نه تنها ستاره‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند. شما هم می‌توانید. با گذشت سالها، محبوبیت لمینت دندان به ​​طور پیوسته افزایش یافته است و در طول سالها به همه جا و ایران نیز آمده است.



ونیرهای سرامیکی با کمک چسب مخصوص به دندان‌ها چسبانده می‌شوند. این روش بدون هیچ گونه سوراخ کردن یا تزریق انجام می‌شود و بنابراین کاملا بدون درد است.


این ونیرها بسیار نازک هستند به همین دلیل انسان را به یاد لنزهای تماسی می‌اندازد زیرا بافت آنها بسیار ظریف است. «لنزهای تماسی» روی سطح دندان‌های شما قرار می‌گیرند و در نتیجه این تصور را ایجاد می‌کنند که دندان شما طبیعی است. معمولاً ۲ ساعت طول می کشد تا لمینت دندان روی دندان شما کار گذاشته شود.


پرکردن نامناسب دندان، تغییر رنگ دندان، شکاف دندان و شکل‌های غیر زیبایی دندان از گذشته مواردی هستند که می‌توان آنها را برای همیشه با لمینت دندان پوشاند و زیبا کرد. ماده اصلی دندان شما حفظ می‌شود، از جمله دندان‌های خودتان.


رنگ لمینت دندان با توجه به خواسته شما تنظیم می شود. شما به راحتی می‌توانند تا ۲۰ سال از لمینت استفاده کنید. یعنی این مدت ماندگاری و دوام دارد.


 


مزایای لمینت دندان


 



  • دیگر نیازی به تزریق و آماده سازی بیهوشی نیست.

  • شما ۵ سال ضمانت لمینت دندان از سازنده دارید.

  • لومینیرها در دندان شما ثابت می‌شوند و بیش از ۲۰ سال می‌توانید از آنها استفاده کنید.

  • دوام و ثبات رنگ بیش از ۲۰ سال طول می‌کشد.

  • لومینیرها را می‌توان بدون باقی ماندن اثر از روی دندان جدا کرد.

  • درجه ساییدگی لومینیرها مانند مینای طبیعی دندان است.


در مقایسه با روکش‌ها، لمینت دندان را می‌توان بدون ساییدن به دندان‌ها چسباند. ونیرها نیاز دارند که ساختار دندان حدود ۰.۸ تا ۲ میلی متر ساییده شود. مشکلات دندانی شما با لمینت کاملا از بین می‌رود و همچنان لبخندی درخشان را برای شما تداعی می‌کند. بهداشت دهان و دندان با لمینت باید به اندازه کافی رعایت شود. البته  قیمت لمینت دندان   به تعداد لمینت‌های کار گذاشته شده در دهان شما بستگی دارد، بنابراین باید انتظار بازه قیمتی بالایی داشته باشید.


شاید برای شما سوال پیش بیایید که آیا می‌توانید  ایمپلنت دندان کامل را لمینت کنید؟ در جواب باید بگوییم که شما می‌توانید برای روکش ایمپلنت دندان جنس کامل سرامیک را در رنگ‌بندی‌های مختلف انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید.



تفاوت ایمپلنت و لمینت دندان


 



  • جنس ماده به کار رفته در ایمپلنت و لمینت با یکدیگر فرق دارد.

  • مدت زمان مورد نیاز برای درمان در لمینت دندان تقریبا ۳ سه هفته طول می‌کشد و این در حالی است که این زمان برای ایمپلنت دندان یک جلسه است.

  • برای لمینت نیاز به قالب‌گیری و تراش است ولی در ایمپلنت نیازی به قالب و تراش نیست.

  • لمینت‌ها اگر خراب شوند یا مشکل‌دار شوند ترمیم‌پذیر نیستند و باید کاملا عوض شوند ولی ایمپلنت را می‌توان ترمیم کرد.


در لمینت‌ها نیازی به پالیش نیست ولی برای کامپوزیت‌ها باید در فاصله های زمانی معین پالیش شوند.

منبع خبر :